Gereglementeerde informatie
Nazareth (België)/Rotterdam (Nederland), 2 mei 2022 – 19:00u CET

Openbaarmaking van kennisgeving ontvangen van NN Group N.V.

Overeenkomstig de Belgische Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in beursgenoteerde vennootschappen, heeft Fagron een kennisgeving ontvangen van NN Group N.V.

Kennisgeving van NN Group N.V.

• Op 14 april 2022 heeft Fagron een kennisgeving ontvangen dat het aandeelhouderschap van NN Group N.V. (NN Group) op 11 april 2022 de kennisgevingsdrempel van 15% heeft overschreden door verwerving of overdracht van zeggenschap over een onderneming die een deelneming in een uitgevende instelling bezit.
  • De kennisgeving is gedaan omdat The Goldman Sachs Group, Inc. volledig eigenaar is geworden van NN Investment Partners Holdings N.V. (NNIP) en daarmee de indirecte eigenaar van alle posities die eerder door NNIP worden gehouden.
  • De kennisgeving vindt plaats door een moederonderneming of een controlerende persoon.
  • Op 11 april 2022 bezit NN Group (indirect) in totaal 11.605.000 stemrechten. 10.675.000 stemrechten worden gehouden door Nationale-Nederlanden Levensverzekering Maatschappij N.V., 775.000 stemrechten worden gehouden door Nationale-Nederlanden Schadeverzekering Maatschappij N.V. en 155.000 stemrechten worden gehouden door NN Re (Netherlands) N.V.
  • Op basis van de noemer van 72.960.154 (totaal aantal stemrechten), bezit NN Group op 11 april 2022 (indirect) in totaal 15,91% van het totaal aantal stemrechten.
  • De (Engelstalige) kennisgeving van NN Group kan op investors.fagron.com worden geraadpleegd via deze link.

Karen Berg
Global Investor Relations Manager
Tel. +31 6 53 44 91 99
karen.berg@fagron.com

Profiel Fagron
Fagron is een toonaangevende mondiale onderneming actief in farmaceutische bereidingen en richt zich op het leveren van gepersonaliseerde farmaceutische zorg aan ziekenhuizen, apotheken, klinieken en patiënten in 35 landen wereldwijd.

De Belgische vennootschap Fagron NV is gevestigd in Nazareth en is genoteerd aan Euronext Brussel en Euronext Amsterdam onder het ticker symbool ‘FAGR’. De operationele activiteiten van Fagron worden aangestuurd vanuit de Nederlandse vennootschap Fagron BV. Het hoofdkantoor van Fagron BV is gevestigd in Rotterdam.

Open onderstaande link voor het persbericht: