Openbaarmaking van ontvangen kennisgeving

Waregem (België) / Rotterdam (Nederland)*, 1 februari 2010 – Overeenkomstig de Belgische Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in beursgenoteerde vennootschappen, heeft Arseus op 28 januari een kennisgeving ontvangen dat het aandeelhouderschap van KBC Asset Management NV onder de kennisgevingdrempel van 3% is gedaald.

Op basis van de noemer van 31.195.121 (totaal aantal stemrechten) en de relevante kennisgevingen die Arseus heeft ontvangen, ziet de structuur van aandeelhouderschap er als volgt uit:

Aantal aandelen

% van het totaal

EnHold NV

7.830.000

25,10%

Couckinvest NV/Coucke

3.528.080

11,31%

Fortis Investment Management SA

2.756.357

8,84%

Arseus NV (eigen aandelen)

3,12%

Publiek

16.106.769

51,63%

De eigenlijke kennisgevingen van deelneming zijn eveneens beschikbaar op de corporate website van Arseus (www.arseus.com).

Voor meer informatie:
Constantijn van Rietschoten, Investor Relations Manager
+31 88 33 11 222 (kantoor)
+31 6 536 91 585 (mobiel)
constantijn.van.rietschoten@arseus.com

Profiel Arseus
Arseus is een multinationale groep van bedrijven die producten, diensten en concepten levert aan professionals en instellingen in de gezondheidszorg in Europa. De onderneming is onderverdeeld in vier divisies en is actief in de markten van magistrale bereidingen voor de apotheek, tandheelkundige producten, medische en chirurgische producten en medische IT-oplossingen. In 2009 behaalde Arseus met 1.600 medewerkers in 16 Europese landen een omzet van circa € 391 miljoen. De Belgische vennootschap Arseus NV is gevestigd in Waregem en is genoteerd aan Euronext Brussel en Euronext Amsterdam. De operationele activiteiten van de Arseus groep worden aangestuurd vanuit de Nederlandse vennootschap Arseus BV. Het hoofdkantoor van Arseus BV is gevestigd in Rotterdam.

* Dit persbericht wordt verstuurd door Arseus NV en Arseus BV.

Open onderstaande link voor het persbericht: