Voortgang aandeleninkoopprogramma Fagron

Gereglementeerde informatie
Nazareth (België)/Rotterdam (Nederland), 1 september 2023 – 18:00u CET

Voortgang aandeleninkoopprogramma Fagron

In de periode van 28 augustus 2023 tot en met 1 september 2023 heeft Fagron 13.500 eigen aandelen ingekocht voor een gemiddelde prijs van €16,17 per aandeel wat overeenkomt met een totaalbedrag van €218.323,35.

Deze aankopen zijn gedaan als onderdeel van het aandeleninkoopprogramma van maximaal 138.372 Fagron aandelen ter afdekking van Fagron’s verplichtingen uit hoofde van haar langetermijn variabele beloningsregeling, dat op 3 augustus 2023 is aangekondigd.

Het totaal aantal eigen aandelen dat tot op heden is ingekocht bedraagt 78.000.

Meer informatie, inclusief een gedetailleerd overzicht van de aankooptransacties op grond van dit programma, is te vinden op onze aandeleninkoop webpagina.

Karen Berg
Global Investor Relations Manager
Tel. +31 6 53 44 91 99
karen.berg@fagron.com

Profiel Fagron
Fagron is een toonaangevende mondiale onderneming actief in farmaceutische bereidingen en richt zich op het leveren van gepersonaliseerde farmaceutische zorg aan ziekenhuizen, apotheken, klinieken en patiënten in meer dan 30 landen wereldwijd.

De Belgische vennootschap Fagron NV is gevestigd in Nazareth en is genoteerd aan Euronext Brussel en Euronext Amsterdam onder het ticker symbool ‘FAGR’. De operationele activiteiten van Fagron worden aangestuurd vanuit de Nederlandse vennootschap Fagron BV. Het hoofdkantoor van Fagron BV is gevestigd in Rotterdam.

Bijlage